О статье
Розов Дмитрий Викторович
В статье рассмотрены факторы, способствующие совершенствованию системы управления качеством оказания услуг по перевозке на автомобильном транспорте. Приведены организационная структура транспортного отдела предприятия и должностные обязанности. Разработаны структурированные схемы (дерево целей, дерево средств, дерево результатов), позволяющие усовершенствовать систему управления качеством оказания транспортных услуг.
доставка товаров, транспорт, транспортная услуга, качество перевозок, интернет-магазин, логистическое оборудование.
This article discusses the elements that contribute to the improvement of the quality management system for the provision of transport services in road transport. The organizational structure of the transport department of the enterprise and the job responsibilities of the transport department are considered. Elements have been developed (namely, a tree of goals, a tree of means, a tree of results) that allow improving the quality management system for the provision of transport services in road transport.
delivery of goods, transport, transport service, quality of transportation, online store, logistics equipment.